Radošā darbnīca /30.10.2020.
Lai ilgāk paliktu atmiņā 2 mācību izglītojošajos pasākumos redzētais, dzirdētais ,iepazītais, uzzinātais un apgūtais, projektā PUMPURS darbojošies 6.klases izglītojamie skolas datorkabinetā no vairāk kā 500 fotogrāfijām izvēlējās sev interesantākās un skolotāju vadībā veidoja fotomirkļu kolāžu. Pārskatot fotogrāfijas, bija jautri atcerēties notikumus un darbības. Daži veidoja kolāžu no paša fotografētajiem kadriem. Kad bildes aizpildīja visu lappusi,vajadzēja apgūt laminēšanas tehniku. (Skat. fotogaleriju "Radošā darbnīca".)
Bet tas vēl nebija viss. Izveidotās fotokolāžas tika arī pie sava rāmīša.No rudenī savāktajiem dabas materiāliem- kastaņiem, čiekuriem, izkaltētām koku lapām,ogām, fizāļiem,sūnām un ķērpjiem, zariņiem- projektā iesaistītie skolēni veidoja savu bilžu rāmīti. Katrs vēlējās ko savu, atšķirīgu no pārējo darinājumiem, un tā aizrāvāmies ar darbu, ka piepildījās vizuālās mākslas skolotājas brīdinājums, ka rāmītis nedrīkst būt skaistāks par kolāžu, jādomā, ko vēlas izcelt.
Citreiz būsim prātīgāki, mēģināsim iegrožot azartisko darbaprieku, "jāierāmē" arī tas. Rāmītim ir jābūt rāmītim! / Skat fotogaleriju "Taisām bilžu rāmīti!"
7.-9.kl. izglītojamie,pārskatot fotogrāfijas ,atceroties un pārdomājot , veidoja savus atmiņu stāstus. Tie tika atsūtīti skaņu ierakstos, daži jau paši mājās saveidoja videoierakstus par vairāk iepatikušos objektu. Mērķis - izveidot filmiņu par projektā sniegtajām iespējām izglītoties, dot iespēju arī citiem skolas jauniešiem neklātienē izstaigāt takas , ražotnes un pilis un iepazīt mūsu skaisto Latviju. Tā no maziem atmiņu gabaliņiem vecāko klašu skolēni samontēja filmiņu par projektu SPĀRES.
Radošās meistarklases vadītāja Anna Sondore